lunes, 11 de julio de 2016

5 kilómetros y una hora de retenciones, la osadía de los conductores que ayer subían el Payares

En la mañana de ayer se produjeron importantes retenciones debido al semáforo instalado en las obras en la parte alta del puerto, la Guardia Civil tuvo que acudir a regular el tráfico. 

Unas obras cortan un carril en lo alto del Puerto Pajares, por lo que se ha instalado un semáforo que regula el trafico estomáticamente y que, cuando se junta el domingo con buen tiempo, esta provocando retenciones kilométricas, como sucedió ayer, pero que no era la primera vez...

Amaneció mal día en Asturias y cientas de personas decidieron ir a disfrutar del sol a León, donde estaba mejor tiempo. Para evitar el peaje del Huerna, una alternativa, subir el Puerto. Y como consecuencia, un importante transito de conductores camino de la meseta, mucho tráfico para subir, pero poco para bajar, y un semáforo que abre el tráfico el mismo tiempo para ambos carriles.
Los conductores, enfadados, reclamaban que había que contar con que en fin de semana hay más trafico, y que se hacia imprescindible la presencia de los agentes de la Beremérita para regularlo, al menos en las horas "calientes". 

Agentes que finalmente tuvieron que hacer acto de presencia para descongestionar el atasco, que en los peores momentos llego a la hora de retenciones y a los 5 kilómetros.

Las retenciones ayer sucedidas no son algo nuevo, y es que son comunes cuando se juntan días festivos y buen tiempo. Por eso, las quejas de los conductores, que ven una situación insostenible, quedarse parados una hora cada domingo que quieren cruzar la frontera para disfrutar del sol de la meseta. 

Na mañana d'ayeri produciéronse importantes retenciones debíu al semáforu instaláu nes obres na parte alta del puertu, la Guardia Civil tuvo qu'allegar a regular el tráficu.

Unes obres corten un carril a lo cimero del Puertu Payares, polo que s'instaló un semáforu que regula'l trafico estomáticamente y que, cuando se xunta'l domingu con bon tiempu, esta provocando retenciones kilométriques, como asocedió ayeri, pero que nun yera la primer vegada...

Amaneció mal día n'Asturies y cientas de persones decidieron dir esfrutar del sol a Llión, onde taba meyor tiempu. Pa evitar el peaxe del Güerna, una alternativa, xubir el Puertu. Y de resultes, un importante transito de conductores camín del pandu, enforma tráficu pa xubir, pero pocu pa baxar, y un semáforu qu'abre'l tráficu'l mesmu tiempu pa dambos carriles.

Los conductores, enoxaos, reclamaben qu'había que cuntar con qu'en fin de selmana hai más trafico, y que s'escontra imprescindible la presencia de los axentes de la Beremérita pa regulalo, siquier nes hores "calientes".

Axentes que finalmente tuvieron que faer actu de presencia pa descongestionar l'atascu, que nos peores momentos llego a la hora de retenciones y a los 5 kilómetros.

Les retenciones ayeri asocedíes nun son daqué nuevu, y ye que son comunes cuando se xunten díes festivos y bon tiempu. Por eso, les quexes de los conductores, que ven una situación insostenible, quedase paraos una hora cada domingu que quieren cruciar la frontera pa esfrutar del sol de la Meseta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario